Gældende retningslinjer for afvikling af turneringskampe i Dronninglund Hallerne og Asaa hallen sæson 2020-2021.

Kære klubber vi fremsender jer hermed de gældende retningslinjer for afvikling af turneringskampe i Dronninglund Hallerne og Asaa hallen sæson 2020-2021, som vi har udarbejdet i samarbejde med hallerne.

Retningslinjer, som er gældende, når der afvikles kampe i Dronninglund IF Håndbold i Dronninglund Hallerne og Asaa hallen.

Vi Dronninglund IF Håndbold anbefaler alle spillere/trænere og tilskuere som skal spille/se kampe i vores haller, at man downloader smittestopappen. Find den på www.smittestop.dk

…………………………………………………

*Alle kampe som afvikles i Dronninglund Hallerne:


Opvarmning:
Weekend kampe – der er afsat ca. 20 til 25 min i hal 2 inden påsat kampstarttidspunkt.
Hverdags kampe – der er afsat ca. 15 til 20 min i hal 1 inden påsat kampstarttidspunkt.

Omklædning:

Der tilbydes omklædningsrum til alle hjemmehold.

Der tilbydes omklædningsrum til alle udehold.
Udeholdet skal gå i omklædningsrummet straks efter slutfløjt, og skal senest forlade omklædningsrummet  senest 20 min efter slutfløjt.
…………………………………………………

*Alle kampe som afvikles i Asaa hallen:

Opvarmning:
Alle kampe – er der afsat ca. 20 min inden påsat kampstarttidspunkt.

Omklædning:

Hjemmehold kan ikke benytte omklædningsrum.

Der tilbydes omklædningsrum til alle udehold.
Udeholdet skal gå i omklædningsrummet straks efter slutfløjt, og skal senest forlade omklædningsrummet senest 20 min efter slutfløjt.
…………………………………………………

Afmærket område i hallerne:
Afmærket område i hallerne er forbeholdt trænere-officials, dommere.

Guidelines og retningslinjer:

Der bør ikke indtræde nye hold på banen, før de forrige hold har forladt banen og hallen er sprittet af og luftet ud.

Som spillende hold må banen ikke forlades dvs. timeout og halvleg skal afholdes på banen.

Når kampen er færdig, skal hallen forlades straks efter slutfløjt ad døren som er markeret “udgang”
Alle skal straks forlade hallen efter kamp, således  der kan sprittet af og luftes ud.
Hilsepligten efter kampen er suspenderet.

I tilfælde af trøjelighed mellem holdene skal udeholdene medbringe overtrækstrøjer.

Der vil være 1-2 stævneledere til alle hjemmestævner som er ansvarlige for at overholde retningslinjerne

Tilskuere:
Vi opfordrer til, at udehold ikke medbringer andre tilskuere end de forældre osv., der er sat på til kørsel.
Ledsagende forældre skal sidde på stole/afmærket områder, og må ikke forlade deres pladser under kampen. Det er ikke tilladt at stå op under kamp, og man må gøre ikke gøre ophold i eller foran døre, da der skal være fri passage for spillere, trænere og dommere.

Toiletter:
Der skal vaskes og sprittes hænder grundigt ved toiletbesøg.

Cafeteriet:

Er cafeteriet åbent, skal der benyttes mundbind indtil har man handlet og sidder ned.

Der skal sprittes hænder ofte i hallerne, specielt hvis man bevæger sig mellem hal og toiletter og cafeteria.

Vi håber på forståelse for ovenstående.
Vi skal alle være med til at begrænse smitten, alle har et ansvar.

Med venlig hilsen
Bestyrelsen i Dronninglund IF Håndbold

Check Also

MENY indgår stort sponsorat med DIF håndbold

Købmand Anders Dige fra MENY Dronninglund har indgået en sponsoraftale med DIF håndbold.  Aftalen er …