Hej alle der skal til AGF Cup, (alle i klubben har fået denne mail).
Praktiske oplysninger omkring stævnet – hjemmeside: www.agf-cup.dk
Afgang:
Torsdag d. 2. april 2015, afgang kl. 14.00 ved Dronninglund hallen.
Ankomst:
Hjemkomst søndag den 5. april sidst på eftermiddagen (det nøjagtige tidspunkt ved vi først om formiddagen) – håber at børnene skriver til Jer forældre ellers ring til trænerne.
Huskeseddel: Luftmadras, sovepose eller dyne, toiletsager, håndklæde, badetøj, undertøj, strømper osv. Træningsdragt, badesandaler, håndboldsko, drikkedunk, diskotekstøj, spil, bøger, sovedyr, sygesikringsbevis (VIGTIGT), og lille taske til håndboldsko.
Hvor skal vi bo: Rundhøjskolen, Holmevej 200, 8270 Højbjerg
Bespisning:
Torsdag aften står man selv for aftensmaden (madpakke) som bedes medbragt hjemmefra.
Fredag og lørdag aften: Bliver der serveret varm mad.
Fredag, lørdag og søndag morgen: Bliver der serveret morgenmad.
Fredag og lørdag frokost: Man smører madpakker i forbindelse med morgenmaden.
Klubben medbringer frugt, kiks og drikkevarer til mellemmåltider.
Er der nogen forældre der har lyst til at bage en kage til turen er I meget velkommen til dette. Husk at det skal være i enegangs emballage.
De ansvarlige ledere:
U10 Piger:
Trine Fransson: 5120 3849 – Keld Villadsen: 4277 0801 – Sanne Villadsen: 2980 6706
U12 Piger:
Sofie Aagaard: 2811 5539 – Jan Christensen: 6140 2111 – Lone Vestergaard: 22558971
U12 Drenge:
Torben Pedersen: 4084 2396 – Betina Dam: 2944 3397
U14 Piger:
Andreas Larsen: 5180 7022 – Simon Aagaard: 4040 0577 – Henrik Lykkegaard: 2077 9217 – Inge Poulsen 2311 3082
U14 Drenge:
Jan Christensen: 6140 2111
U16 Pige:
Inge Kristensen: 3091 2260 – Lenette Duncker: 2196 3078
Tur ansvarlige ledere:
Simon Aagaard 4040 0577 Torben Pedersen 4084 2396
Alle trænere kan kontaktes under hele stævnet.
God tur til alle spillere, forældre og trænere.